Riboto judumo asmenys dėl įvairiausių priežasčių vis dar susiduria su jų poreikiams nepritaikyta aplinka. Viena iš dažniausiai pasitaikančių kliūčių – nepritaikyti viešojo susisiekimo stotelių peronai (aikštelės), keleivių paviljonai, nuo kurių didžiąja dalimi priklauso viešojo transporto saugumas ir patrauklumas.
Ne vienerių metų patirtis projektuojant plokštes, pritaikytas viešojo susisiekimo stotelių peronams (aikštelėms), ir gaminant jas, suteikė įmonei UAB „Gelgaudiškio gelžbetonis“ kompetencijų tapti ne tik patikimu, bet ir sėkmingu partneriu visais etapais – planuojant, statant ir naudojant. Sėkmingą darbą vainikavo dar 2019 metais konkurse – „Sukurta Šakių krašte“ pelnytas apdovanojimas.
Įmonė siūlo rinkai naujas, greitai ir paprastai montuojamas plokštes (2000x1000x80), galimi ir trumpesni ilgiai, su integruotais taktiliniais paviršiais pagal šiuo metu Lietuvoje galiojančius normatyvinius dokumentus: STR 2.03.01:2019, ISO 21542:2011, ISO 23599:2012.
Plokštės skirtos įrengti viešojo susisiekimo stotelių peronus. Komplektą sudaro pakilimo ir nusileidimo rampų bei pagrindinės perono dalies plokštės. Šiuose gaminiuose integruoti specialūs taktiliniai paviršiai, nudažyti kontrastinga geltona spalva, kuri padeda riboto judumo asmenims lengviau ir saugiau orientuotis aplinkoje. Dėl šių priežasčių įrengti viešojo transporto stotelių peronai (aikštelės) tampa ne tik saugesni, patogesni, bet ir išlaiko atsikartojamumą.
Plokštėse integruotas vedantysis paviršius yra sudarytas iš pailgų trapecinės formos juostelių, nukreipiančių žmogų judėti tam tikra kryptimi, o integruotas įspėjamasis paviršius (kauburėliai) įspėja apie slypintį pavojų. Sumontavus šias plokštes per visą viešojo susisiekimo stotelės ilgį, įrengiamas 600 mm pločio įspėjamasis paviršius (kauburėliai), kuris nuo važiuojamosios dalies ar šaligatvio borto atitraukiamas 300 mm atstumu. Peronų (aikštelių) pradžioje ir pabaigoje statmenai taktilinei struktūrai per visą šaligatvio plotį įrengiamas 560 mm pločio įspėjamasis paviršius (kauburėliai). Taip įrengtos transporto stotelės yra patogesnės ne tik riboto judumo asmenims, bet jos patenkina ir kitų keleivių lūkesčius.